EUR

LVL
Pārveidot EUR uz LVL
EUR = 0 LVL

IZZI

piektdiena, 19. decembris

Vienkārši: divi ātrumi, divi tarifi, divas izvēles.

Piedāvājums pieejams esošajiem IZZI abonentiem.

Kas ir IZZI kabeļinternets?

Izmantojot savu tīklu infrastruktūru, IZZI spēj nodrošināt ne tikai kabeļtelevīzijas, bet arī interneta pakalpojumus. IZZI piedāvā 3 dažādas tarifu grupas ar ātrumu līdz 100 Mbit/s, kā arī bez papildus samaksas 5 e-pasta adreses (50 MB katra) un mājas lapas izvietošana uz servera līdz 5 MB. 

Vai IZZI kabeļinterneta lietošanai nepieciešams modems?

Modems nepieciešams abonentiem, kam internets tiek nodrošināts, izmantojot kabeļtelevīzijas tīklu. Izmantojot Ethernet tehnoloģiju, kas pieejama šaurākā pārklājuma zonā, modems nav nepieciešams.

Izmantoto interneta tehnoloģiju un modema nepieciešamību iespējams precizēt IZZI Zvanu centrā, norādot precīzu vēlamā pieslēguma adresi.

Kā notiek interneta pieslēgšana?

Tu vienojies ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistu par Tev ērtāko pieslēguma laiku. 
Mūsu tehniķis ievilks nepieciešamo kabeli Tavā dzīvoklī līdz Tavam datoram pa esošām telekomunikāciju šahtām, vai, nepieciešamības gadījumā, izdarot minimālu urbumu virs ārdurvīm. 

Lūdzu ņem vērā, ka mēs nevaram iepriekš paredzēt, cik var ieilgt iepriekšējā pieslēguma veikšana, tādēļ tehniķis neieradīsies pie Tevis precīzi norunātajā laikā, bet gan 2 stundu intervālā, par kuru būsi iepriekš vienojies. 

Ja vēlos pieslēgt lielāku interneta tarifu, kas man jādara?

Tev ir jāpiesaka šī vēlme, zvanot uz tālruni 67031000 vai rakstot e-pastu info@izzi.lv, un jānoslēdz jauns līgums par pakalpojuma abonēšanu.

To iespējams izdarīt bez maksas, ierodoties IZZI Klientu apkalpošanas centrā, Maskavas ielā 21, Rīgā, Baltcom Klientu apkalpošanas centra telpās, vai arī lūdzot ierasties meistaru Tavā dzīvesvietā, maksājot EUR 14.23 par meistara izsaukumu.

Ja spēkā vēl esošais līguma piesaistes termiņš, pārslēdzot līgumu ar lielāku abonēšanas maksu, Tev nav jāmaksā ne līgumsods par iepriekšējā līguma laušanu, ne arī pieslēguma maksa. Pārslēdzot līgumu ar zemāku abonēšanas maksu, jāsedz līguma noteikumu maiņas maksa EUR 28.46 apmērā.

Kā varu izveidot savu IZZI klienta bezmaksas e-pasta kastīti?

IZZI klienti bez maksas var izveidot un lietot 5 e-pasta adreses ar 50 MB ietilpību katru. Lai pieteiktu pirmo e-pasta adresi, Tev jānosūta IZZI rakstisks iesniegums (paraugs šeit), norādot vēlamo e-pasta adresi un paroli. Par e-pasta izveidi ar Tevi sazināsies mūsu klientu apkalpošanas speciālists. Nākamās e-pasta adreses varēsi izveidot pats, izmantojot izveidoto IZZI klienta e-pastu, kas apskatāms IZZI mājas lapas sadaļā esmu izzi.

Kā varu mainīt ikmēneša rēķina piegādes adresi?

Lai mainītu rēķina piegādes e-pasta adresi, Tev pa pastu vai faksu jānosūta IZZI rakstisks iesniegums (paraugs šeit), norādot jauno rēķina piegādes e-pasta adresi.

Ko darīt, ja esmu aizmirsis IZZI klienta e-pasta vai FTP paroli?

IZZI darbiniekiem nav pieejas klientu e-pastu datiem. Lai atjaunotu pieeju Tavam e-pastam, vai Tavai bezmaksas vietnei uz servera failu apmaiņai, Tev jānosūta IZZI rakstisks iesniegums (paraugs šeit), norādot esošo e-pasta adresi un vēlamo jauno paroli. E-pasta paroli pēc tam vari mainīt patstāvīgi, izmantojot izveidoto IZZI klienta e-pastu, kas apskatāms IZZI mājas lapas sadaļā esmu izzi.

Kā varu atteikties no pakalpojuma lietošanas?

Lai atteiktos no pakalpojuma lietošanas, Tev jāraksta iesniegums (paraugs šeit) SIA IZZI un oriģināls ar parakstu jānosūta mums pa pastu vai jāiesniedz personīgi Klientu apkalpošanas centrā Merķeļa ielā 21, Rīgā, Baltcom Klientu apkalpošanas centra telpās, kā arī jānogādā nomātais modems IZZI klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Merķeļa ielā 21, Baltcom Klientu apkalpošanas centra telpās. Iesniegumā lūdzam norādīt vārdu, uzvārdu, abonenta kodu, pieslēguma adresi un kontakttālruni. Pēc līguma laušanas un visu norēķinu veikšanas, vairs nesaņemsi ikmēneša rēķinus. Laužot līgumu pirms termiņa Tev jāmaksā līgumsods. Līgumsods nav jāmaksā, ja turpini abonēt citus mūsu sniegtos pakalpojumus.